Po májovej premiére sa slovenské ceny novej Toyoty RAV4 objavujú s výrazným oneskorením. Automobilka zároveň upozorňuje, že ide o predpredaj a výroba sa ešte len pripravuje. Zákazníci si tak môžu auto rezervovať, no na reálne dodanie si počkajú niekoľko mesiacov. Ponuka je navyše obmedzená len na klasický hybrid, pretože plug in hybrid stále nemá potvrdené technické údaje ani cenu.

Predpredaj od 42 790 eur

Toyota stanovila základnú cenu vo výbave Comfort na 43 990 eur, pričom automaticky poskytuje zľavu 1 200 eur. Reálna suma teda štartuje na 42 790 eur a pri odovzdaní starého auta na protiúčet klesá až na 41 990 eur. 

Zdroj: Toyota

Základná verzia využíva hybridný systém s pohonom predných kolies a výkonom 183 koní. Kto preferuje AWD i, musí počítať s cenou od 44 990 eur, pričom výkon stúpa na 191 koní vďaka druhému elektromotoru.

Výbava Comfort a Style ponúkajú bohatý štandard

Aj základný stupeň Comfort obsahuje prvky, ktoré sú v segmente skôr nadštandardom. Patrí sem LED osvetlenie, 18 palcové disky, parkovacie senzory vpredu aj vzadu, zadná kamera, vyhrievané spätné zrkadlá, elektrické veko kufra, dvojzónová klimatizácia, elektricky nastaviteľné sedadlo vodiča či 12,9 palcový dotykový displej s bezdrôtovou konektivitou.

Zdroj: Toyota

Výbava Style pridáva 20 palcové disky, bezdotykové otváranie kufra, vyhrievaný volant, ostrekovače svetiel, vyhrievané trysky, indukčné nabíjanie či elektrické nastavenie sedadla spolujazdca. Cena sa začína na 46 590 eur.

GR Sport a Executive ako vrchol ponuky

Športová verzia GR Sport je dostupná len s AWD i za 52 790 eur. Okrem dizajnových úprav prináša odlišné naladenie podvozka, head up displej, kombinované čalúnenie koža a semiš, 360 stupňové kamery a audio JBL.

Zdroj: Toyota

Najvyšší stupeň Executive začína na 51 090 eur a ponúka Matrix LED svetlá, kožené čalúnenie, vyhrievané zadné sedadlá, dve indukčné nabíjačky a pokročilého parkovacieho asistenta.

Zdieľaj:

Patrik Herich

K autám mal blízko už odmalička, čo ho prirodzene nasmerovalo k automobilovej žurnalistike. Počas štúdia na FMK UCM v Trnave rozvíjal svoje mediálne zručnosti, a od roku 2025 píše pre portál webauto.sk.