Chrysler sa rozhodol posunúť hranice tradičného rodinného minivanu a predstavil špeciálnu edíciu Pacifica Grizzly Peak, ktorá kombinuje pohodlie luxusného interiéru s dobrodružným duchom SUV. Novinka cieli na vodičov, ktorí nechcú voliť medzi praktickosťou a schopnosťami v teréne.

Minivan, ktorý sa nebojí prašnej cesty

Pacifica Grizzly Peak je odpoveďou na trend, ktorý v USA aj v Európe naberá na sile – zákazníci hľadajú viacúčelové autá, ktoré zvládnu školský rozvoz aj víkend v horách. Chrysler preto pridal svojej Pacifice vyššiu svetlú výšku, ochranné oplastovanie a robustnejší podvozok. To všetko s cieľom urobiť z nej minivan, ktorý pôsobí sebavedomo aj mimo asfaltu.

Chrysler Pacifica Grizzly Peak Zdroj: Chrysler

Dizajn s inšpiráciou v prírode

Názov Grizzly Peak nepadol náhodne. Dizajnéri sa inšpirovali horskou krajinou a drsnosťou amerických národných parkov. Exteriér zdobia tmavé doplnky, matné lakovanie a špeciálne odznaky „Grizzly Peak“. Na pohľad ide stále o známu Pacificu, no s dôrazom na off-roadovú identitu.

Chrysler Pacifica Grizzly Peak Zdroj: Chrysler

Interiér: komfort pre rodinu, odolnosť pre dobrodružstvá

Vo vnútri nájdeme všetko, čo robí Pacificu obľúbeným minivanom – priestornosť, variabilitu sedadiel a bohatú výbavu. Grizzly Peak však pridáva odolnejšie materiály, ktoré si poradia s pieskom, blatom či vlhkosťou po výlete. Infotainment Uconnect ostáva jedným z najpokročilejších vo svojej triede a ponúka rozhranie pre viacero pasažierov naraz, čo je pri rodinných cestách zásadná výhoda.

Chrysler Pacifica Grizzly Peak Zdroj: Chrysler

Pohon a schopnosti

Chrysler ponúka Grizzly Peak s plug-in hybridným pohonom, ktorý kombinuje elektrický dojazd vhodný do mesta s benzínovým motorom pre dlhé cesty. Zároveň dostal upravený systém pohonu všetkých kolies a adaptívne režimy jazdy, takže auto zvládne aj náročnejšie povrchy. Hoci z Pacificy nerobí plnohodnotné off-roadové SUV, ide o minivan, ktorý má odvahu vybočiť z asfaltu.


Zdieľaj:

Kuťo

Hovorí sa, že jeho prvé slovo bolo "auto". Odmalička si k štvorkolesovým autám hľadal cestu, no viac ho zaujímali spoza volantu ako pod kapotou. Od svojich osemnástich sa venuje novinárskej činnosti a v roku 2010 založil webauto,sk, kde píše recenzie k autám, ktoré skutočne riadil...