Elektromobilom som sa v redakčných testoch vyhýbal niekoľko rokov. Nie preto, že obľubujem konvenčné pohonné agregáty, problém bol s dojazdom a dostupnosťou nabíjania.
Automobily z krajiny vychádzajúceho Slnka majú v našich zemepisných šírkach značné zastúpenie hneď niekoľkými značkami. Medzi tie najčastejšie sa spomínajú Nissan a Suzuki.
Tohtoročná zima priala testom SUV. Sneh, mráz a ľad mi dovolili preveriť hneď niekoľko typov. Medzi nimi sa ocitol aj Nissan X-trail, ktorý dostal konečne dospelácky motor.
V mrazivom zimnom období bol ideálny čas vyskúšať úspešné pokračovanie pickupu Nissan Navara. Zažil som s ním nezvyklú dlhú cestu po diaľnici, ale aj ťažký terén. Ako to celé dopadlo?
Má nejaký relevantný zmysel kúpiť Nissan X-Trial s automatickou prevodovkou a bez náhonu oboch náprav, ktorý je len o niečo väčší ako Qashqai? Na to som sa zameral v druhom teste tohto japonského SUV.
Túžite mať v rodine rýchle, praktické a hlavne nenápadné vozidlo? Také, ktoré vám sused nebude závidieť? Také ktoré vám manželka nevytkne pri každej príležitosti? Zároveň také, ktoré dokáže potrápiť nejedno vytunené vozidlo v šprintoch?
Prvá generácia Qashqaiu priniesla Nissanu značné príjmy z predaja. Stal sa obľúbeným po celom svete a dovedna ich z výrobných liniek vyšlo okolo dvoch miliónov. Druhá generácia sa objavila v roku 2013 a tiež si vedie dobre.
Renault a Nissan pochádzajú úplne z iných krajov, ale v jednom sa zhodnú. Obe značky spravili v nedávnej dobe s jedným modelom absolútny prevrat. Renault s Twingom a Nissan s X-Trailom.
Manuálna šesťstupňová prevodovka, žltá žiarivá metalíza a 1.6 DIG-T motor. Toto sú tie správne atribúty ako by mal vyzerať váš nový Nissan Juke v garáži. Naprávam mienku po druhom teste o mimozemskom crossoveri.