Minulý rok vypustil Hyundai na cesty niekoľko zaujímavých modelov. Väčšine som sa už venoval v recenziách, ale na Konu prišlo až teraz. Zaujímalo ma, či je to naozaj len ženské auto.
Športová divízia „N“ automobilky Hyundai, založená pred necelými dvoma rokmi, má za sebou prvý veľký úspech a to vďaka modelu i30 N. Teší sa veľkej obľube a preto k nemu pribudol ďalší model.
Neviem, či som niekedy testoval úplne rovnaký model dvakrát. Vždy boli rozdiely vo facelifte, prevodovkách, motoroch alebo výbave. U jedného auta som spravil nedávno výnimku.
Po európskych cestách jazdí už niekoľko mesiacov štvrtý nástupca vlajkovej lode od kórejskej automobilky Hyundai. Santa Fe prišlo iba v jednom karosárskom prevedení a ja som si ho vzal na test.
Hyundai pred niekoľkými rokmi odštartoval predajnú ofenzívu v Európe proti nemeckým vozidlám. Vybudoval tam dizajnové stredisko a začal technicky prispôsobovať modely na naše požiadavky.
S príchodom šiestej generácie obľúbeného sedanu Hyundai Elantra sa vytratili všetky moje pripomienky z predchádzajúcich testov. Kórejský sedan je konečne dokonalý v každom ohľade!
Kde sú tie časy, kedy sa benzínové motory pod kapotou SUV ocitali jedine s riadnym počtom valcov a dávkou objemu? Navyše nemali prepĺňanie a majitelia týchto áut si ich kupovali hlavne kvôli kultúre a výkonu.
Tretia generácia najluxusnejšieho SUV kórejskej automobilky Hyundai, model SantaFe, je na trhu niečo vyše štyroch rokov. Práve preto prešiel jemným omladením karosérie, aby vedel byť konkurencieschopný s rivalmi.