„Ak budú všetky elektromobily ako Audi e-tron, tak potom sa máme načo tešiť“. Toto boli moje posledné slová pred odovzdaním ďalšieho testovacieho auta. Vráťme sa ale na začiatok.
Najmenší model automobilky so štyrmi kruhmi v znaku sa nejaké tie týždne predáva v novej generácii. Import Audi mi zapožičal exemplár, ktorý demonštruje, čo všetko môže obsahovať.
Audi ako jediný výrobca má hneď dvoch zástupcov terénnych kombíkov v prémiovom segmente označených A4 Allroad a A6 Allroad. Menšieho som si požičal na test v konfigurácii s dvojlitrom TDI a S-Tronic prevodovkou.
Prémiové kombíky od nemeckých automobiliek vedú medzi sebou pravidelné súboje o priazeň zákazníkov. Najnovší počin prišiel nedávno od Audi vo forme deviatej generácie modelu A4. Nemohli sme si ho nechať ujsť.
Celých desať rokov čakali zákazníci Audi na druhú generáciu modelu Q7. Veľké, priestranné, ťažké, drahé a výkonné SUV z Ingolstadtu. Dočkali sa, a aj my sme sa dočkali prvého redakčného testu. Mali sme šťastie!
Nemecké sedany sú synonymom prestíže, výkonu, luxusu a kvality. Vládne tu odjakživa boj o zákazníkov, ktorí od prémiového segmentu majú nemalé očakávania. Ingolstadtská automobilka Audi uviedla deviatu generáciu modelu A4.
Malé dvojdverové kupé Audi TT sa minulý rok predstavilo v treťom pokračovaní. Každou generáciou sa zlepšovalo, aká je tá najaktuálnejšia sme zisťovali priamo tu na Slovensku v týždennom teste. A poviem vám, bude o čom písať.
Po pár mesiacoch tu máme opäť tip ako minúť sto tisíc euro. Alebo príklad auta, ktorého dizajn tak naštval okoloidúceho „diváka“, až na vodiča hlasno začal nadávať. Po svete chodí rôzna sorta ľudí, ale to je iná pesnička, my sa zameriame na Audi A6.